شرح موقعیت شغلی
مدیر خبره فروش و بازاریابی خدمات فناوری اطلاعات
جزئیات کار: مدیریت واحد بازاریابی و فروش پروژه کایــرا، برای ارائه راهکارهای مبتنی بر خدمات IT برای صنایع بزرگ و متوسط و معادن در گستره شمالغرب کشور
خدمات مورد ارائه شرکت در پروژه:
- تلفن های تحت شبکه (VOIP)
- مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
- سیستم مدیریت آموزشی (LMS)
- توسعه نرم افزار تحت وب، دسکتاپ و موبایل
- سیستم های پشتیبانی و گردش کار
- سیستم مدیریت ناوگان (GPS TRACKING)
- اینترنت اشیا (IOT)
- سیستم کنترل دسترسی (Access Control)
- ارتقاء سیستم های نظارت تصویری (IPC)
- هوشمند سازی صنعتی
- افزایش بهره وری صنعتی
- شبکه و امنیت اطلاعات
اولویت های استخدام:
- سابقه حداقل ۳ سال کار موفق مدیریتی
- آشنایی و سابقه کار در حوزه فناوری اطلاعات
- آشنایی با حوزه صنعت و معدن
- آشنایی با نرم افزار های مرتبط مدیریتی و اداری
- مدارک عالی تحصیلی مرتبط
- مدرک کارشناسی و بالاتر
- مدارک دوره های آموزشی بین المللی و معتبر
حقوق و مزایا: امکان عقد قرارداد بر اساس پیمان بدون تعیین سقف دریافتی
شرح وظایف:
- استعدادیابی، انجام مصاحبه، معرفی جهت جذب و بکارگیری یا تعدیل، آموزش، ارزیابی، نظارت بر عملکرد، ایجاد انگیزه، ارتباط مستمر و مدیریت نیروی انسانی مربوط به بخش فروش و بازاریابی پروژه.
- تحلیل اطلاعات اولیه مربوط به مشتریان، طراحی و تدوین محتوا و سناریوهای موثر و مفید جهت ارایه به تیم بازاریابی مربوطه
- تشکیل و سازماندهی پویا و مستمر تیم های بازاریابی با توجه به سیاست های ارایه شده شرکت برای اجرای پروژه و تحلیل بدست آمده از اطلاعات اولیه موجود از واحد ها و اطلاعات، تخصص و سابقه کاری مربوط به هریک از کارشناسان فروش
- دریافت، تحلیل، اعتبار سنجی و ارزیابی گزارشات مختلف فرمی، آماری و توصیفی از پرسنل و طبقه بندی و ارایه گزارش به صورت نموداری-آماری و توصیفی مورد نیاز به مدیر پروژه به صورت هفتگی و ماهانه
- ارزیابی عملکرد هر یک از پرسنل مشغول در زیر مجموعه و ارایه گزارش جهت بررسی و ارایه پیشنهاد متناسب، جهت تشویق، تنبیه یا تعدیل هر یک از پرسنل.
- تدوین و طراحی قالب ها و فرم های استخراج اطلاعات از واحد ها با توجه به فیلد های اطلاعاتی مورد نیاز شرکت برای اجرای فاز دوم پروژه و بازخورد از مراجعات FeedBack
- ارتباط مستقیم با مدیران و مسئولان ذیربط واحد ها (بر حسب نیاز) جهت ۱- هماهنگی و تعیین زمان دقیق جهت حضور و مراجعه کارشناسان (بازاریابی، فنی و تامین کنندگان) در واحد ها، ۲- اعتبار سنجی اطلاعات استخراج شده، بررسی عملکرد تیم های بازاریابی و آگاهی از میزان رضایتمندی از خدمات و پرسنل بخش های مختلف مراجعه نموده به واحد ها، ۳- دریافت انتقادات و پیشنهادات و ۴- تثبیت و تقویت ارتباط تجاری جهت استفاده در فاز دوم
- حضور در جلسات داخلی و خارجی شرکت حسب الامر، الاضطرار و الاقتضاء به صورت ادواری (هفتگی، دو هفتگی و ماهانه) یا غیر ادواری
- ارتباط سازمانی متناسب با سایر واحد های اجرای پروژه (مالی، اجرایی-فنی، بازرسی) و انجام وظایف متقابل سازمانی
- حضور در جلسات و اجرای مصوبات مربوط به اجرای پروژه متناسب با رویکرد ها و سیاست های کلی شرکت و با در نظر گرفتن موارد مورد نظر و نیاز، در اجرای پروژه فاز دوم
- حضور منظم در جلسات دو هفتگی با موضوع تدوین سند و استراتژی اجرای فاز دوم پروژه ارتباط با واحد ها