شرح موقعیت شغلی

مدیر خبره فروش و بازاریابی خدمات فناوری اطلاعات

جزئیات کار: مدیریت واحد بازاریابی و فروش پروژه کایــرا، برای ارائه راهکارهای مبتنی بر خدمات IT برای صنایع بزرگ و متوسط و معادن در گستره شمالغرب کشور

 

خدمات مورد ارائه شرکت در پروژه:

  1.     تلفن های تحت شبکه (VOIP)
  2.     مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
  3.     سیستم مدیریت آموزشی (LMS)
  4.     توسعه نرم افزار تحت وب، دسکتاپ و موبایل
  5.     سیستم های پشتیبانی و گردش کار
  6.     سیستم مدیریت ناوگان (GPS TRACKING)
  7.     اینترنت اشیا (IOT)
  8.     سیستم کنترل دسترسی (Access Control)
  9.     ارتقاء سیستم های نظارت تصویری (IPC)
  10.     هوشمند سازی صنعتی
  11.     افزایش بهره وری صنعتی
  12.     شبکه و امنیت اطلاعات

 

اولویت های استخدام:

  1.     سابقه حداقل ۳ سال کار موفق مدیریتی
  2.     آشنایی و سابقه کار در حوزه فناوری اطلاعات
  3.     آشنایی با حوزه صنعت و معدن
  4.     آشنایی با نرم افزار های مرتبط مدیریتی و اداری
  5.     مدارک عالی تحصیلی مرتبط
  6.     مدرک کارشناسی و بالاتر
  7.     مدارک دوره های آموزشی بین المللی و معتبر

 

حقوق و مزایا: امکان عقد قرارداد بر اساس پیمان بدون تعیین سقف دریافتی

 

شرح وظایف:

  1. استعدادیابی، انجام مصاحبه، معرفی جهت جذب و بکارگیری یا تعدیل، آموزش، ارزیابی، نظارت بر عملکرد، ایجاد انگیزه، ارتباط مستمر و مدیریت نیروی انسانی مربوط به بخش فروش و بازاریابی پروژه.
  2. تحلیل اطلاعات اولیه مربوط به مشتریان، طراحی و تدوین محتوا و سناریوهای موثر و مفید جهت ارایه به تیم بازاریابی مربوطه
  3. تشکیل و سازماندهی پویا و مستمر تیم های بازاریابی با توجه به سیاست های ارایه شده شرکت برای اجرای پروژه و تحلیل بدست آمده از اطلاعات اولیه موجود از واحد ها و اطلاعات، تخصص و سابقه کاری مربوط به هریک از کارشناسان فروش
  4. دریافت، تحلیل، اعتبار سنجی و ارزیابی گزارشات مختلف فرمی، آماری و توصیفی از پرسنل و طبقه بندی و ارایه گزارش به صورت نموداری-آماری و توصیفی مورد نیاز به مدیر پروژه به صورت هفتگی و ماهانه
  5. ارزیابی عملکرد هر یک از پرسنل مشغول در زیر مجموعه و ارایه گزارش جهت بررسی و ارایه پیشنهاد متناسب، جهت تشویق، تنبیه یا تعدیل هر یک از پرسنل.
  6. تدوین و طراحی قالب ها و فرم های استخراج اطلاعات از واحد ها با توجه به فیلد های اطلاعاتی مورد نیاز شرکت برای اجرای فاز دوم پروژه و بازخورد از مراجعات FeedBack
  7. ارتباط مستقیم با مدیران و مسئولان ذیربط واحد ها (بر حسب نیاز) جهت ۱- هماهنگی و تعیین زمان دقیق جهت حضور و مراجعه کارشناسان (بازاریابی، فنی و تامین کنندگان) در واحد ها، ۲- اعتبار سنجی اطلاعات استخراج شده، بررسی عملکرد تیم های بازاریابی و آگاهی از میزان رضایتمندی از خدمات و پرسنل بخش های مختلف مراجعه نموده به واحد ها، ۳- دریافت انتقادات و پیشنهادات و ۴- تثبیت و تقویت ارتباط تجاری جهت استفاده در فاز دوم
  8. حضور در جلسات داخلی و خارجی شرکت حسب الامر، الاضطرار و الاقتضاء به صورت ادواری (هفتگی، دو هفتگی و ماهانه) یا غیر ادواری
  9. ارتباط سازمانی متناسب با سایر واحد های اجرای پروژه (مالی، اجرایی-فنی، بازرسی) و انجام وظایف متقابل سازمانی
  10. حضور در جلسات و اجرای مصوبات مربوط به اجرای پروژه متناسب با رویکرد ها و سیاست های کلی شرکت و با در نظر گرفتن موارد مورد نظر و نیاز، در اجرای پروژه فاز دوم
  11. حضور منظم در جلسات دو هفتگی با موضوع تدوین سند و استراتژی اجرای فاز دوم پروژه ارتباط با واحد ها